Jak pobrać fakturę do zamówienia?

W celu pobrania faktur dotyczących bieżących bądź zrealizowanych zamówień prosimy postępować zgodnie z poniższą procedurą:

 

KROK 1. LOGOWANIE DO KONTA 

PO WEJŚCIU NA STRONĘ BLUEBERRYROASTERS.PL NALEŻY KLIKNĄĆ PRZYCISK "ZALOGUJ SIĘ" W LEWYM GÓRNYM ROGU.

 

 

KROK 2. WPISANIE DANYCH DO LOGOWANIA 

PO WPISANIU LOGINU ORAZ HASŁA NALEŻY KLIKNĄĆ PRZYCISK "ZALOGUJ SIĘ". JEŚLI NIE PAMIĘTASZ DANYCH DO LOGOWANIA SPRAWDŹ JAK JE ODZYSKAĆ TUTAJ.


 

KROK 3. WEJŚCIE DO PANELU ZARZĄDZANIA KONTEM

PO ZALOGOWANIU DO SWOJEGO KONTA W LEWYM GÓRNYM ROGU NALEŻY KLIKNĄĆ PRZYCISK "TWOJE KONTO"


 

 

KROK 4. OTWORZENIE LISTY ZAMÓWIEŃ

 

W SEKCJI "ZAMÓWIENIA I DOSTĘPNE ŚRODKI" NALEŻY KLIKNĄĆ PRZYCISK "BIEŻĄCE" LUB "ZREALIZOWANE" W ZALEŻNOŚCI OD TEGO CZY POSZUKUJĄ PAŃSTWO FAKTURY DOTYCZĄCEJ BIEŻĄCEGO LUB JUŻ ZREALIZOWANEGO ZAMÓWIENIA.

 

KROK 5. POBRANIE FAKTURY

NA DOLE STRONY W SEKCJI "DOKUMENTY WYSTAWIONE DLA TEGO ZAMÓWIENIA" ZNAJDĄ PAŃSTWO DOKUMENT DO POBRANIA.

 

 

Powyższa procedura dotyczy jedynie zamówień zrealizowanych przez zarejestrowanych użytkowników.

W razie pytań prosimy o kontakt pod adresem: info@blueberryroasters.pl

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel